Olivia – If You Only Knew (但願你能知道)

 

 

You let go of my hand
你放開了我的手
You say you have important things to do
你說你有重要的事要做
In search of something
你必須尋找些什麼
Knocking in a faint sound
那在微弱聲音喧囂的什麼

 

Ohh... The pain is burning your senses
喔… 傷痛正灼燒你的感覺
Ohh... You're getting colder
喔… 你逐漸冰冷麻目

 

Oh believe in me Oh believe in me
請相信我 請相信我
The magic you can create
你擁有創造奇蹟魔法的能力
If you only knew
但願你能知道
You're forgetting me
但你卻漸遺忘我
Forgetting how to dream
遺忘了如何做夢

 

Remember back then
請回憶起
When we played one the dandelion hill
在開滿蒲公英的山丘 我們嬉鬧著
Till the sunset
直至日落
We didn't need anything else
那時的我們 知足於當時擁有

 

Ohh... You're always protecting yourself
喔… 你總是武裝著自己
Ohh... Come here with me
喔… 快回到我身邊

 

Oh believe in me Oh believe in me
請相信我 請相信我
Do you ever feel this quietness inside?
那內心深處的寂靜 你查覺到了嗎?
That is where you'll find me
那將是你能找到我之處
Nothing can erase me
絕無事物可抹去我的存在

 

arrow
arrow

    HIKARU 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()